piątek, 26 września 2014

ZAIWESZAM NA CZAS NIE OKREŚLONU ;c

PIERWSZY RAZ PISZĘ TAKĄ NOTKĘ ...
PIERWSZA NOTKA KTÓRA NIE JEST DLA MNIE JAKOŚ SZCZEGÓLNIE MIŁA etc .
Hmm od czego by tu zacząć
Mamy wrzesień a ja poszłam do innej szkoły . Jestem w pierwszej klasie liceum .
Ciężko mi się przyzwyczaić do takie tempa nauki i pracy jaką wkładam w to wszystko . Nie mam czasu dla siebie a mowa żebym mogła sklekocić parę zdań do nowego rozdziału , który siedzi w mojej głowie już od dawna .
Wiem że moje obiecanki na nic się nie zdają ale naprawdę jest mi bardzo trudno . Uwielbiam pisać ale nauka w LO to przesada i osoby które uczęszczają do takich szkół mają naprawdę ciężko.
Dochodzi również do tego że nie lubię się uczyć i to sprawia mi wiele problemów ale co zrobić 3 lata trzeba wytrzymać .
Jak zwolnię trochę w tempie to postaram się napisać albo  jakiś fest długi rozdział albo dodać przynajmniej 2 średniej długości .
Proszę was o to żebyście były wyrozumiałe i zaglądały tutaj od czasu do czasu a może spotka was wkrótce niespodzianka :*
Buziaki i przepraszam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz